De ce este garanția smartwatch-urilor importantă

Smartwatch-ul este un gadget pe care cu siguranță te-ai gândit să îl adaugi recuzitei tale. Ceas de mână cu funcții de smartphone. Device care îți arată ora, dar îți trimite și notificări. Ce poate fi mai atractiv de atât? Cu siguranță că e absolut firesc să îți dorești un smartwatch. Însă atunci când îl achiziționezi, trebuie să pui accent și pe garanție. Importanța garanției unui smartwatch este una foarte ridicată. 

Oricât de ridicate ar fi așteptările create de producători, mereu pot apărea probleme. Un smartwatch nu este un obiect blindat, astfel că este supus defectării. Iar importanța garanției constă în faptul că te poate salva de pierderea unor sume importante de bani. Iată tot ce trebuie să știi despre conceptul de garanție și despre importanța garanției unui smartwatch.

De ce te ajută garanția unui smartwatch?

Un smartwatch este un ceas de mână cu funcții foarte avansate, specifice tehnologiilor smart. Este ca și cum ai avea la încheietura mâinii un telefon mobil inteligent. Prin intermediul smartwatch-ului poți, printre altele, să inițiezi apeluri telefonice și să trimiți mail-uri. Totodată, un smartwatch te poate ajuta să primești notificări și să îți măsori ritmul cardiac sau caloriile arse. Conceptul de garanție intervine atunci când îți dai seama că toate aceste funcții sunt supuse riscurilor. 

Importanța garanției unui smartwatch
Chiar și un ceas premium se poate defecta

Un smartwatch nu este deloc un gadget foarte ieftin. Există și modele ieftine, unele de foarte mare calitate. Însă cu cât prețul scade mai mult, cu atât este mai posibilă o rezistență redusă. Mecanismele unui smartwatch sunt complexe și existența ideii de garanție te va face să te simți acoperit și liniștit. Dacă investești 500 de lei într-un ceas inteligent, ar trebui să ai o garanție că te vei bucura de funcțiile lui cât mai mult timp. De regulă, producătorii oferă o garanție de cel puțin un an. Ce s-ar putea defecta? 

Importanța garanției – când intervine

Importanța garanției constă în faptul că ea te poate ajuta să îți repari un smartwatch defect. Sau să primești altul nou în schimbul celui stricat. Firește, garanția nu acoperă toate posibilele defecțiuni. Șocurile mecanice sunt, de regulă, exceptate de la tratamentul special al vânzătorilor.

Însă te poți gândi la posibilitatea de a avea, de exemplu, un smartwatch despre care știi că este rezistent la apă. O imperfecțiune din fabrică poate conduce la situația în care câțiva stropi de apă să fie suficienți pentru a defecta ceasul. În acel moment intervine importanța garanției. Pentru că în baza ei vei putea să îți recuperezi investiția sau să primești un ceas nou. Este de preferat să optezi pentru magazine care oferă cel puțin un an de garanție produselor. De asemenea, ai putea prelungi garanția smartwatch-ului, dacă vânzătorul oferă această opțiune.

Importanța garanției unui smartwatch
Garanția te asigură că îți vei putea repara smartwatch-ul

Fiind un mecanism complex și supus multor riscuri, importanța garanției în cazul său este una foarte mare. Costul pentru un an de extra garanție nu este unul mare, în general. Iar potențialele probleme de care te-ar scuti justifică o astfel de alegere. 

Excelente pentru funcțiile lor, smartwatch-urile nu sunt lipsite de vulnerabilități. Tehnologiile utilizate la fabricarea lor sunt, de multe ori, noi și inovatoare. Astfel că nici producătorii nu pot fi foarte siguri că au o rezistență foarte îndelungată. De aceea oferă garanții destul de scurte, plecând chiar de la un an. Asigură-te că investiția ta este protejată și acordă importanța necesară garanției. 

Lasă un comentariu

      Leave a reply

      smartwatch.ro
      Logo